sem vládce sídliště:-D

26.01.2010 22:41

nu..už je to tak...bydlíme tady sice chvíli ale hned sem si podmanila králíkárny nebo v čem to tu ty lidi žijou....bud si předemnou páníčkové svoje pejsky berou do náručí,nebo když me spatří,najednou změní směr jízdy,občas slyším to že jsem Bojový plemeno(nechápu proč mi tak říkají) a že je tu šecky roztrhám....nu jo Respekt musí bejt ale když si semnou nikdo nechce hrát..ani vočuchat je nemůžu...:-(tak jezdíme s paničkou za tetou vladkou a Sorbíkem a ceeeeeelou naší početnou rodinou která mě při příjezdu krmí samejma dobrotama...na prochazku..do lesa nebo na louku..posledně mi tam vomrzli packy a Sorbík syčák jeden mi rozkousal můj super obleček...byla sem za dámu a ted?aby mi panička koupila novej....i když to dovádění stálo za to...:-Duž se zase na vás o vejkendu těším....