Bubš

02.02.2010 21:03

tak sem tady zase....byl víkend...byla jsem na službě u tety a strejdy v Klenčí....bylo to tam super jako vždy...dostala sem tolik ňaminek a dobrot až sem se z toho dočista poblinkala:-D...to měla panička radost....hihi...dneska má strejda tady u nás na bytě kamarádi..hrajou ňákou divnou hru s žetonama...tak sem byla zase ve svym živlu....njn chlapy...prej to mam po paniččce ale zakazuje mi o tom mluvit:-D....pěkně sem je votravovala..volizovala a natřásala aby mě podrbaly na zadnici....to já ráda...:).....ted už zase hajám u paničky v postely..je nějaká smutná tak se přitulím a pošeptám že bude dobře....zítra nás zase čeká práce...neska sem tam dováděla s fukarem..přinesla ho tam teda vladka...tak sem na něj štěkala a  moc se mi nezamlouval..nu ...poznávám pořád nový věci a to je príma...Zív...tak zase du...pa Všem hafanům a pánečkům:-)